Placyd Koń Placyd Koń
625
BLOG

Abortowany papież

Placyd Koń Placyd Koń Rozmaitości Obserwuj notkę 0

„[Po San Giovani Rotondo] oprowadzał nas Polak, ojciec kapucyn, który zwrócił uwagę na coś, nad czym się wcześniej nie zastanawiałam. Opowiadał on wiele historii z życia ojca Pio, o których wcześniej słyszałam, ale o jednej z nich – nie.

Przychodzi kobieta do spowiedzi do ojca Pio i spowiada się z grzechu aborcji. O. Pio pyta się:

- ‘Coś zobaczyłaś, tak?’

- ‘Tak’ – odpowiada kobieta.

- ‘Papieża, tak?’

- ‘Tak’ – odpowiada znowu kobieta – ‘zobaczyłam papieża’.

- ‘A popatrzyłaś w twarz tego papieża?’

- ‘Tak, był bardzo podobny do mnie’.

- ‘Tak, w planach Bożych ten twój syn, którego zabiłaś, miał być papieżem’.

Byłam zaskoczona, bo w swojej naiwności, za którą od razu przeprosiłam Pana Boga, wyobrażałam sobie, że Pan Bóg ma plany [tylko] w stosunku do tych ludzi, którzy się urodzili. Nic podobnego! Pan Bóg miał plany w stosunku do każdego człowieka, także w stosunku do tych ludzi, których my, jako ludzkość, zabiliśmy”. (prof. Maria Ryś, UKSW)

https://www.youtube.com/watch?v=SkFWNCMKxog

Placyd Koń
O mnie Placyd Koń

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości